Off White Blog
Scallywag, Lucky, FreeFire RHKYC Nha Trangi ralli võitjate seas

Aprill 18, 2024

See arveldati trimaraanide lahinguna ja see tõestas just seda, nagu Hongkongile kuuluv Orma 60 SHK Scallywag / Fuku peksid külalisi Maserati Multi70 Itaaliast mitmekorruseliste autasude korraldamiseks Hong Kongi jahtklubi Nha Trangi avarajal. „Uus” üritus oli aga palju enamat kui mitmekorruseline showdown.

Hongkongi omanduses olev Orma 60 SHK Scallywag / Fuku Hong Kongi kuningliku jahtklubi Nha Trangi ralli alguses; Kõik fotod: RHKYC / Guy Nowell

Üritus - nimelt nimetus ja rada - loodi hiljaaegu Hongkongist Vietnami võidusõiduks, mis on iga kahe aasta tagant toimuva Hiina rannikujooksunädala lõpp. Nha Trangis toimuva kursimuudatuse tõttu nimetati üritus ümber, et kaitsta Hong Kongi-Vietnami võistluse terviklikkust ja võistlusrekordit, kuid seal oli kavas esialgsed üheksa võistlustööd.

16. oktoobril, Hongkongis starditud kahe päeva teisest päevast, kohandati stardiaega 15:10 HKT-ni pärast seda, kui võistluse korraldusmeeskond avaldas hilja hommikul muudetud raja, sealhulgas täiendava keelutsooni Vietnamis Quoy Nhoni ida lähedal ja uus viimistluskoht.

Seitse jahti startis idapoolse tuulega 12 sõlme, peaaegu 28 tundi pärast IRC Racer 2 jahti Jinn ja Lõvikivi oli teele asunud. (Kaks starti olid valdavalt turvameetmed, tagamaks, et suuremad paadid jõuaksid vajaduse korral väiksema laevastiku taha.)

Sam Chani TP52 FreeFire algas kiiresti, ehkki Scallywag, eesotsas Austraalia kapten David Witt edestas teda peagi ja juhatas laevastikku esmalt Lei Yue Mun Gapi puhastama.

Teisena läbis USA-le kuulunud Maxi 72 Õnne järgneb Maserati, koos itaalia kapteni Giovanni Soldini ja tema meeskonnaga sunniti sadamas toimuva äriliikluse tõttu paar korda näppu minema. Seejärel kustutas ülejäänud laevastik lõhe ja jätkas Shek O Rocki juurest mööda ja lõuna poole vaateväljast eemale.

Maserati Multi70, pildil Lei Yue Mun, peeti võistluse lõpu lähedal

Maserati Multi70, pildil Lei Yue Mun, peeti Nha Trangis finiši lähedal

Kell 17:00 HKT, Scallywag purjetati VMG-ga 17,7 sõlme ja 2nm eespool Maserati, mis lõi 16,4 sõlme ja oli 8nm vabaks tõmmanud Õnne, lemmik monohull rida autasud. Mõlemal trimaranil oli metsik sõit, vigastades enne seda Lõuna-Hiina merd Scallywag purjetas Nha Trangi sisse 30 tunni pärast 9 minutit 27 sekundit, saabudes 17. oktoobril kell 21:19 HKT.

"Ma olen selleks liiga vana," ütles Witt. “See oli väga märg, väga väsitav ja raske töö, kuid tulemuse saime lõpuks siiski kätte. See oli tõeliselt hea võistlus Maserati. Pidime lõpuks tegema paar otsust, kuid saime sellest õigesti aru. Kõik on turvalised ja paat on ühes tükis. ”

Scallywag navigaator Trystan Seal lisas: „Ma arvan, et õnn mängis meie poolel kindlasti, kuid ka meie mängisime vahetust väga hästi. Lugesime, mis ees oli, ja tulime välja. "

Maserati ületas finišijoone kell 22:57 HKT, 1 tund 38 minutit taga Scallywag. “See oli saabumiseni väga tore ralli,” sõnas Soldini. „Öö oli väga märg, palju tuult, palju kiirust ja suutsime end heale positsioonile saada ning oli suurepärane, raske võitlus.

“Arvasime, et oleme juba võitnud. Kui me jõudsime Nha Trangist umbes 40nm kaugusele, oli meil mitu väljakut, millest viimane oli tohutu, jättes meile kaheks tunniks tuule.

Ameeriklane Maxi 72 Lucky võitis monohulljoone autasud ajaga 41 tundi 30 minutit 10 sekundit

Ameeriklane kipper Bryon Ehrhart oli rõõmus, kui tema 72ft ÕnneIRC Racing 0 2013. aasta Hongkongi Vietnami võidusõidu võitja saabus 18. oktoobril kell 8:40 HKT, et võtta monokullide autasustamine möödunud aja jooksul, mille kestus on 41 tundi 30 minutit 10 sekundit.

“Rall oli fantastiline. Hea tuuleke kogu aeg, võimsad laineolud, ”sõnas Ehrhart. „Meie mahajäetud purjeplaan oli püsida lainega seatud järjestuses. See oli väga keeruline mereriik ja kõik esinesid väga hästi. ”

Järgmine üle joone oli Sam Chan’s FreeFire kell 15:37 HKT parandatud kulunud ajaga 66h 22m7s, nügimine Õnne ei soovi võita IRC Racer 0 ja IRC üldarvestust. FreeFire hiljem kinnitati IRC üldvõitjaks, kui Joachim Isler ja Andrew Taylor’s Mills 41 Varitsus - ainus paat, mis võis võita FreeFire - oli viimane paat, mis pidi Nha Trangi purjetama kell 22:40 HKT, võites IRC Racer 1.

Russ Parker, FreeFireKapten ütles: „See oli märg, väga märg, kuid kiire. See oli meie kõigi aegade kiireim aeg Nha Trangini ja suurepärane tulemus. Me hindame väga RHKYC suurepärast tööd 11. tunni ajal tõsistel tõketel liikumisel ja ürituse jätkamisel. Kahjuks ei saanud Sam seekord meiega hakkama, kuid meeskond soovib talle öelda tohutu tänu, et ta meile sellise suurepärase paadi ja võimaluse pakkus. "

Russ Parker jättis FreeFire Nha Trangis IRC üldvõitjaks

Geoffi mäe Santa Cruz 72 Antipoodid purjetas parandatud möödunud ajaga 68 tundi 33 minutit 1 sekundit, saades IRC Racer 0-st kolmanda koha.

"See on parim üritus Aasias," ütles Hill. "Meil oli fantastiliselt hea aeg ja tegime seda vähem kui 50 tunniga ning tippkiirus oli 31 sõlme, mis pole 30-aastase paadi jaoks sugugi halb."

Minuti pärast Antipoodid ületas finiši, Nicolas Cohen-Addadi J122e Jinn ületas joone, et oma jaoskonnas trofee tõsta.

"See oli hea ralli, kuid konarlik, eriti esimesed 20 tundi," ütles Cohen-Addad. “Tuule kiirus oli alla 32–33 sõlme 5-6m paisumisega. Kahe meeskonna jaoks oli see tõesti nende esimene kogemus ja nad olid natuke raputatud.

“Kaotasime kolm spinnakerit. Tuult oli liiga palju, nii et nad puhusid. Me sattusime kalavõrkude labürinti, pidime tegema hädaabinõusid ja tõmblusi ning nii puhusime A2-d. Meil oli lõbus!"

Santa Cruz 72 antipoodide kapten Geoff Hill ütles: „See on Aasia parim sündmus. Tippkiirus oli 31 sõlme, mis pole 30-aastase paadi jaoks sugugi halb ”

Varem Sansibar Singapurist oli taamal kahju tõttu pensionile jäänud Lõvikivi jäi tuule puudumise tõttu finišijoonest veidi vähem kui 1 meetri kaugusele.

Üritus lõpetas Hiina ranniku võistlusnädala, mis algas kolmepäevase Hiina ranniku regatiga, ehkki teisel päeval peetud võistlus katkestati tuule puudumise tõttu.

IRC Racer 0 sarjas näitas Shawn Kangi Ker 46+ Alfa + võttis viimasel päeval kaks võitu, et punktini ette jõuda FreeFire, samas kui Yuye Yan’sMerehunt lõpetas oma peamise konkurendi ees Mandrake III IRC võidusõitjal 1.

Herman Wong’sKiasu esines saarte lõppvõistlusel hästi, võites Noel Chani ja Denis Ma’s ühe punktiga IRC Racer 2Märatsema, koos Nick SouthwardsigaViski Jack servadega Mei Han Chung’sDexter II punkti võrra ülespoole IRC Racer 3.

HKPN-is Thomas Wong ja Patrick Kwan’sDing Dong võttis viimasel päeval kaks kuuli ja võitis divisjoni, samal ajal kui Peter Churchouse’s Kuusinine 2võitis IRC Premier Cruisingi.